Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych oraz procedura odwoławcza

Listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych oraz procedura odwoławcza

Rodzice zakwalifikowanych dzieci mają czas do 31 marca do godz. 17.00 na potwierdzenie zapisu dziecka do placówki. Ostateczna lista przyjętych dzieci zostanie ogłoszona 8 kwietnia o godz. 15.00. Od tego dnia rozpocznie się procedura odwoławcza (także online!), a od 18 maja wystartuje rekrutacja uzupełniająca.

Procedura odwoławcza:
 
1. Rodzice dzieci, które nie zostały przyjęte mogą wnioskować do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka do przedszkola/oddziału przedszkolnego w terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych czyli      

od 9 kwietnia 2020 r. 
 
2. Komisja rekrutacyjna sporządza uzasadnienie odmowy przyjęcia w terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica.
 
3. Rodzice mogą wnieść do dyrektora przedszkola/szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia wydanego przez komisję rekrutacyjną.
 
4. Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania. Na rozstrzygnięcie dyrektora rodzicowi służy skarga do sądu administracyjnego.

Data dodania: 2020-03-26 10:07:17
Data edycji: 2020-03-26 13:12:29
Ilość wyświetleń: 867
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej