Listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych oraz procedura odwoławcza
Rodzice zakwalifikowanych dzieci mają czas do 31 marca do godz. 17.00 na potwierdzenie zapisu dziecka do placówki. Ostateczna lista przyjętych dzieci zostanie ogłoszona 8 kwietnia o godz. 15.00. Od tego dnia rozpocznie się procedura odwoławcza (także online!), a od 18 maja wystartuje rekrutacja uzupełniająca.
Procedura odwoławcza:
1. Rodzice dzieci, które nie zostały przyjęte mogą wnioskować do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka do przedszkola/oddziału przedszkolnego w terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych czyli
od 9 kwietnia 2020 r.
2. Komisja rekrutacyjna sporządza uzasadnienie odmowy przyjęcia w terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica.
3. Rodzice mogą wnieść do dyrektora przedszkola/szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia wydanego przez komisję rekrutacyjną.
4. Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania. Na rozstrzygnięcie dyrektora rodzicowi służy skarga do sądu administracyjnego.