Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Jadłospis

Dzień Menu

Poniedziałek

19.11.2018

 

 

Śniadanie: Kawa, chleb z wędliną i pomidorem, chleb z wędliną i papryką

Witaminowa przekąska: marchewka

 Obiad: Żurek, naleśniki z twarogiem i polewą jogurtową, sok owocowy

Podwieczorek : bułka z pastą jajeczną z suszonymi pomidorami,rzodkiewka, herbata z cytryną

Wtorek

20.11.2018

 

Śniadanie: Płatki cynamonowe na mleku, chleb z Almette, pomidorem i św. ogórkiem, bułka z dżemem

Witaminowa przekąska: mandarynka

Obiad: Zupa fasolowa, kurczak duszony , ziemniaki, surówka z marchwi z jabłkiem, herbata rumiankowa

Podwieczorek: Budyń owocowy z sosem owocowym (malinowy), ananas, wafle ryzowe,

Środa

21.11.2018

Śniadanie: Kakao, jajecznica na maśle, chleb z masłem, bułka z serkiem waniliowym

Witaminowa przekąska:  ŚRODA OWOCOWA

Obiad: Zupa ziemniaczana, pierogi z mięsem, kapustą i boczkiem wędzonym, sok owocowy

Podwieczorek : Makaron z truskawkami, śmietaną i mleczkiem smakowym

Czwartek

22.11.2018

 

Śniadanie: mleko, chleb wieloziarnisty z serem żółtym i pomidorem, chleb z pastą z avocado i rzodkiewką

Witaminowa przekąska : gruszka

Obiad: Zupa jarzynowa, pieczeń z karkówki, kasza jęczmienna, sałatka z czerwonej kapusty z rodzynkami i żurawiną, kompot

Podwieczorek : Jogurt, flipsy, banany

Piątek

23.11.2018

Śniadanie: Bawarka, parówka na ciepło , chleb z masłem, bułka z twarożkiem i koperkiem

Witaminowa przekąska: jabłko

Obiad: Zupa pieczarkowa z makaronem, ryba panierowana, surówka z warzyw mieszanych, ziemniaki, napar owocowy

Podwieczorek: galaretka z bitą śmietaną, miśki- wafelki, winogrona

 

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button