Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Jadłospis

Dzień Menu

Poniedziałek

15.10.2018

 

 

Śniadanie: Kakao, chleb z wędliną i pomidorem, bułka z serem i rzodkiewką

Witaminowa przekąska: marchew

 Obiad: Zupa jarzynowa, naleśniki z dżemem, sok owocowo-warzywny

Podwieczorek : bułka z pastą jajeczną i świeżym ogórkiem, mleko

Wtorek

16.10.2018

 

Śniadanie: Owsianka, bułka z miodem, chleb z twarożkiem ziołowym i papryką

Witaminowa przekąska: kiwi

Obiad: Zupa groszkowa z lanym ciastem, bitki wołowe, ziemniaki, buraki zasmażane, kompot

Podwieczorek: Gruszka w sosie waniliowym, flipsy kręcone

Środa

17.10.2018

Śniadanie: Kawa, jajecznica na parze, chleb z masłem, chleb wieloziarnisty z wędliną na sałacie

Witaminowa przekąska:  ŚRODA OWOCOWA

Obiad: Zupa kalafiorowa z ziemniakami, kolorowy kociołek, kasza kuskus, kompot

Podwieczorek : Murzynek, kefir owocowy

Czwartek

18.10.2018

 

Śniadanie: Mleko, chleb z pastą rybną i szczypiorkiem, chleb z serem żółtym i św. ogórkiem

Witaminowa przekąska : śliwki

Obiad: Zupa ziemniaczana z porem i pomidorem, makaron z kapustą i mięsem, herbata rumiankowa

Podwieczorek : Kasza jaglana z rodzynkami, żurawiną i suszonymi morelami, herbata z cytryną i miodem

Piątek

19.10.2018

Śniadanie: Bawarka, chleb z pastą z wędliny z boczkiem i kiszonym ogórkiem, bulka z serkiem "Almette" i koperkiem

Witaminowa przekąska: banany

Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem, ryba smażona w cieście, ziemniaki, sałata lodowa z rzodkiewką, św. ogórkiem , papryką i czerwoną cebulą, napar owocowy

Podwieczorek: Kisiel z jabłkiem i z jagodami, polewa jogurtowa, sucharki

 

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button