Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Jadłospis

Dzień Menu

Poniedziałek

24.06.2019

 

 

Śniadanie: Kakao, chleb z wędliną i papryką, bułka z dżemem

Witaminowa przekąska: ogórek św.

 Obiad: Żurek na kiełbasie, makaron z twarogiem i borówkami, kompot jabłkowo-porzeczkowy

Podwieczorek : Bułka z pastą  jajeczno-serową i rzodkiewką, sok owocowy

Wtorek

25.06.2019

 

Śniadanie: Makaron drobny na mleku, chleb słonecznikowy z serem żółtym i sałatą, chleb z pomidorem, ogórkiem kiszonym i szczypiorem

Witaminowa przekąska: banany

Obiad:  Zupa ogórkowa, bitki wołowe, kasza pęczak, surówka z kalarepy, marchewki i jabłka, napar owocowy

Podwieczorek: Budyń czekoladowy, truskawki, sucharki bez cukru

Środa

26.06.2019

 

Śniadanie: Kawa z mlekiem, chleb z pastą z avocado i rzodkiewką, bułka z miodem

Witaminowa przekąska:  ŚRODA OWOCOWA

Obiad: Krupnik, ryba smazona w cieście, ziemniaki, surówka z kapustą pekińską i pomidorem, papryką i orzechami, kompot

Podwieczorek : Jogurt owocowy, chrupki bananowe, brzoskwinia

Czwartek

27.06.2019

 

Śniadanie: Mleko , chleb z wędliną i sałatą, bułka z hummusem i ogórkiem małosolnym

Witaminowa przekąska : rzodkiewka

Obiad: Zupa kalafiorowa z kaszą manną, pulpety drobiowe w sosie chrzanowym, ziemniaki, marchewka z groszkiem, herbata rumiankowa

Podwieczorek : Sałatka owocowa z jogurtem, baton zbożowy

Piątek

28.06.2019

Śniadanie: Kakao, chleb z pastą mięsną i św. ogórkiem, bułka z almette i pomidorem

Witaminowa przekąska: arbuz

Obiad: Kapuśniak ze św.kapusty , placki z jabłkiem i cukrem pudrem , woda z cytryną i miętą

Podwieczorek: Ryż na gęsto z owocami i śmietaną

 

 

Data dodania: 2017-09-12 13:03:51
Data edycji: 2019-06-24 10:07:01
Ilość wyświetleń: 8186
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button