Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Jadłospis

Dzień Menu

Poniedziałek

18.03.2019

 

 

Śniadanie: Kawa, chleb z wędliną, papryką, bułka z twarożkiem puszystym z rzodkiewką

Witaminowa przekąska: św. ogórek

 Obiad: Grochówka, placki z jabłkami i pudrem, sok marchwiowo-owocowy

Podwieczorek : budyń z bitą śmietaną , chrupasy kręcone, gruszka

Wtorek

19.03.2019

 

Śniadanie: Zacierka, bułka z dżemem, chleb z pastą jajeczną ze szczypiorkiem

Witaminowa przekąska: jabłko

Obiad: Zupa neapolitańska, pieczeń z karkówki, sałata z jogurtem i rzodkiewką, ziemniaki, kompot

Podwieczorek: Koktajl mleczno-bananowo-truskawkowy, bułka z masłem

Środa

20.03.2019

 

Śniadanie: Bawarka, chleb wieloziarnisty z serem żółtym i papryą, chleb z hummusem i kiszonym ogórkiem

Witaminowa przekąska:  ŚRODA OWOCOWA

Obiad: Zupa kalafiorowa, pulpety w sosie pomidorowym, makaron, surówka z białej rzodkwi, fasolka szparagowa z bułeczką

Podwieczorek : Murzynek, mleko

Czwartek

21.03.2019

 

Śniadanie: Kakao, jajko gotowane, chleb z masłem, chleb razowy z wędliną i św. ogórkiem

Witaminowa przekąska : banany

Obiad: Zupa ziemniaczana, pierś z indyka po meksykańsku, ryż na sypko, surówka z kalarepki z marchwią i jabłkiem

Podwieczorek : Gruszka w sosie waniliowym, bułka maślana z masłem

Piątek

22.03.2019

Śniadanie: Mleko, chleb z pastą drobiową, pomidor, szczypior, bułka z serkiem homogenizowanym

Witaminowa przekąska: jabłko

Obiad: Manna na rosole, ryba w cieście, surówka z kiszonego ogórka z papryką, ziemniaki, herbata miętowa

Podwieczorek: Kisiel z owocami i polewą jogurtową, sucharki

 

 

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button