Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Jadłospis

Dzień Menu

Poniedziałek

16.09.2019

 

 

Śniadanie: Herbata, chleb z wędliną i pomidorem, chleb wieloziarnisty z wędliną i papryką

Witaminowa przekąska: marchewka

 Obiad: Zupa kalafiorowa, racuchy z rodzynkami i polewą jogurtową, kompot

Podwieczorek :  Bułka maślana z masłem, kakao, banany

Wtorek

17.09.2019

 

Śniadanie: zacierka na mleku, bułka z twarożkiem z koprem i rzodkiewką, bułka z dżemem ( 100% owoców)

Witaminowa przekąska: jabłko

Obiad: Kapuśniak z kiszonej kapusty, gulasz wieprzowy, kasza pęczak, buraki na ciepło, woda z miętą i cytryną

Podwieczorek: Budyń czekoladowy, bita śmietana, winogrona, ciastka bez cukru morelowe

Środa

18.09.2019

Środa owocowa

Śniadanie: Herbata, chleb z pastą z wędliny z kiszonym ogórkiem, chleb wieloziarnisty z pomidorem i szczypiorem

Witaminowa przekąska: -

Obiad: Zupa węgierska, knedle ze śliwkami i śmietanką, herbata rumiankowa

Podwieczorek :Legumina z malinami, chrupasy

Czwartek

19.09.2019

 

Śniadanie: Mleko, chleb razowy z serem na sałacie, bułka z miodem

Witaminowa przekąska : nektarynka

Obiad: Zupa pieczarkowa z makaronem, kotlecik mielony drobiowy, mizeria, ziemniaki, sok owocowy

Podwieczorek : Gruszka w sosie waniliowym, bułka z masłem

Piątek

20.09.2019

Śniadanie: Kakao, jajko gotowane, chleb z masłem, chleb z pastą z soczewicy i świeżym ogórkiem

Witaminowa przekąska: arbuzy

Obiad: Zupa selerowa z grzankami, ryba pieczona, sos chrzanowy, ziemniaki, sałatka z czerwonej kapusty, kompot

Podwieczorek: Drożdżówka ze śliwkami, napar owocowy

 

Data dodania: 2017-09-12 13:03:51
Data edycji: 2019-09-16 08:12:49
Ilość wyświetleń: 9015
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button