Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Jadłospis

Dzień Menu

Poniedziałek

21.01.2019

 

 

Śniadanie: Kawa, chleb z wędliną i pomidorem, chleb z serem i papryką

Witaminowa przekąska: św.ogórek

 Obiad: Grochówka, makaron z truskawkami, kompot

Podwieczorek : danonki, bułka z masłem, jabłko

Wtorek

22.01.2019

 

Śniadanie: Kluski lane na mleku, chleb z pastą z brokułów z kokosem, chleb z pasztetem Gold i rzodkiewką

Witaminowa przekąska: mandarynki

Obiad: barszcz czerwony, kotlet schabowy, ziemniaki, marchewka z groszkiem

Podwieczorek: Legumina z sosem owocowym (jagody i maliny), chrupasy

Środa

23.01.2019

 

Śniadanie: Kakao, chleb z pastą z jaj z suszonymi pomidorami i szczypiorem, bułka z miodem

Witaminowa przekąska:  ŚRODA OWOCOWA

Obiad: Ryżanka, sztuka mięsa w sosie jarzynowym, ziemniaki, surowka z kiszonego ogórka z papryką

Podwieczorek : budyń z bitą śmietaną, banany, flipsy kręcone

Czwartek

24.01.2019

 

Śniadanie: Bawarka, chleb  słonecznikowy z serem na sałacie, bułka z serem żółtym na sałacie, bułka z serem żółtym i pomidorem

Witaminowa przekąska :  kiwi

Obiad: Zupa brukselkowa, sznycle z indyka po meksykańsku, kasza jaglana, surówka z kalarepy z marchewką, herbata owocowa

Podwieczorek :  Szarlotka, mleko

Piątek

25.01.2019

Śniadanie: Kakao, "Sokoliki" na ciepło, chleb z masłem, bułka z Ostrowią i świeżym ogórkiem

Witaminowa przekąska: gruszka

Obiad: Zupa pomidorowa, kotlecik rybny mielony, surówka z warzyw mieszanych, ziemniaki, kompot

Podwieczorek: bułka z masłem, maślanka owocowa, banany

 

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button