Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Jadłospis

Dzień Menu

Poniedziałek

28.05.2018

 

Śniadanie: Kakao, chleb oliwski z wędliną, ogórek św. , bułka z miodem, papryka świeża

Witaminowa przekąska: marchew

 Obiad:  Barszcz czerwony, pierogi ruskie z cebulką i boczkiem wędzonym, sok owocowy

Podwieczorek : Danonki, podpłomyki, arbuz

Wtorek

29.05.2018

 

Śniadanie : Makaron- zacierka na mleku, bułka z twrożkiem waniliowym, chleb wieloziarnisty z pomidorem i szczypiorkiem

Witaminowa przekąska: truskawki

Obiad: Kapuśniak z kiszonej kapusty, kurczak pieczony, ziemniaki , surowka z marchewki i jabłka, kompot

Podwieczorek: Mleko, bułka maślana z masłem, banan

Środa

30.05.2018

Śniadanie: Kawa z mlekiem, chleb z masłem, jajko gotowane, bułka z hummusem i ogórkiem kisz., rzodkiewka

Witaminowa przekąska: gruszki

Obiad: Zupa brokułowa z ziemniakami, sztuka mięsa w sosie chrzanowym, sałata zielona z jogurtem, sałatka z pomidora, kasza gryczana, napój miętowo-cytrynowy

Podwieczorek : Kisiel z owocami, polewa jogurtowa, ciasteczka owocowe bez cukru

Czwartek

31.05.2018

Śniadanie:

Witaminowa przekąska :

Obiad:

Podwieczorek :

Piątek

01.06.2018

Śniadanie: Mleko , chleb z wędliną i pomidorem, chleb z serkiem puszystym i koperkiem

Witaminowa przekąska: jabłko

Obiad: Zupa szpinakowa z lanym ciastem, filet rybny panierowany, ziemniaki, surówka z ogórka kiszonego z papryką, herbata owocowa

Podwieczorek: Serek "tiger-milk", bułka z masłem, sok owocowy

 

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button