Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Jadłospis

Dzień Menu

Poniedziałek

16.07.2018

 

 

Śniadanie: kakao, chleb z wędliną i pomidorem, chleb wieloziarnisty z pastą z ryby wędzonej z jajkiem i ogórkiem kiszonym

Witaminowa przekąska: marchew

 Obiad: Zupa grochowa, makaron z twarogiem i owocami, sok owocowy

Podwieczorek : Jabłka smażone w cieście naleśnikowym, herbata z cytryną

Wtorek

17.07.2018

 

Śniadanie: Płatki zbozowe, cynamonowe, chleb z serkiem "ostrowia" paprykowym i świeżym koperkiem, bułka z dżemem (100% owoców)

Witaminowa przekąska: kalarepa

Obiad: Rosół z makaronem, gołąbki bez zawijania, sos pomidorowy, ziemniaki, surówka z selera z rodzynkami, żurawiną i orzechami, woda z miętą i cytryną

Podwieczorek: sałatka owocowa, bulka maslana "mini", herbata owocowa

Środa

18.07.2018

Śniadanie: Mleko, chleb z pastą z kurczaka, świeży ogórek, bułka z masłem, jajko gotowane, szczypior

Witaminowa przekąska: nektarynki

Obiad: Zupa kalafiorowa z makaronem, sznycle z indyka , ziemniaki, sałata zielona z pomidorami i rzodkiewką, kompot

Podwieczorek : Ryż z mleczkiem kokosowym i musem jagodowym, herbata rumiankowa

Czwartek

19.07.2018

Śniadanie: Kakao, bułka z serem żółtym i pomidorem, chleb słonecznikowy z serem żółtym i papryką

Witaminowa przekąska : jabłka

Obiad: Zupa ziemniaczana z porem, suflet wieprzowy, sos pieczarkowy, kasza jęczmienna, sałatka z buraków, sok owocowy

Podwieczorek : Legumina z sosem czekoladowym, brzoskwinie

Piątek

20.07.2018

Śniadanie: Bawarka, chleb z masłem, parówki "sokoliki", bułka z pastą twarogową z rzodkiewką i szczypiorkiem

Witaminowa przekąska: gruszki

Obiad: Manna na rosole, filet z dorsza panierowany, ziemniaki, surówka z kiszonej kapusty, napar owocowy

Podwieczorek: mleko smakowe, jagodzianka

 

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button